Somna in, sussa sött

Jag har skjutit upp att ta medicinen i flera flera timmar nu, men nu ska jag ta den. Jag hatar sån medicin och har verkligen gått för länge utan den. I snart ett år har jag haft sömnbrist, mått otroligt dåligt och inte kunnat sova ordentligt. Nu sa min kropp stopp, med näsblod i 14 dagar i sträck, en kropp som mår dåligt och är svag var det dags för sömnmedicin. Förut när jag hade antidepressiv så var det en gnutta sömnmedicin i den, nu är det inte så längre. Nu tar jag en tablett, den högsta dosen en vuxen får ta och inatt blir första gången. Jag ska somna inom 30 minuter så sätter på ett avsnitt av Christine. Vi hörs imorgon så skriver jag hur natten var. God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0