The break up

Har ni sett The break up? Vi såg den ikväll, måste vara den filmen då våra blickar möts som mest! Haha, jag tyckte den var ganska lik oss, på ett bra sätt. Sen i början av året har vårat förhållande varit starkt och stabilt men som tidigare har det inte varit lika stabilt som nu, det får oss också att inse hur mycket vi växer, som personer och som förhållande. Vi har varit utan varandra och sett hur livet var då, vi vet att det blir bråk, skrik, tårar men om glädjen, lyckan, skratten och kärleken är större och starkare än bråken så håller man ihop och kämpar ihop.
 
Jag älskar hur pinsam han tycker jag är när vi går till tunnelbanan och jag fjantar runt mig oavsett om vi är själva eller om vi möter människor på vägen, jag älskar att han tycker jag pratar konstant. Han älskar mig för den jag är och jag är mig själv med honom. Hur som helst, den filmen var jätte bra tycker jag! Nu ska jag se 90210 eller ugly Betty..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0