V är bättre än P

26 januari spöade Sveriges herrar Finland med 3-0 men ikväll körde Sveriges damer över Finland med 5-0!! Sinnessjuk, lite för enkelt men riktigt roligt att se. Imorgon är det allsvensk match igen, i Södertälje. Idag gick vi förbi 7-eleven och såg en hel del miniminibussar med stora blåa flaggor, jag undrade vad detta var och när jag kom hem insåg jag att det var supportrar från Göteborg, hehe dom förlorade med 2-1 mot BP (tack min älskad Bojan!) och det betyder att Gnaget har alla chanser i världen imorgon när dom tar 3 pinnar!
 
Och vet ni vad jag gjorde igår då? Tog årets första dopp! Det var inte lätt men jag gjorde det! Hurray. Nu funderar jag på om jag ska äta lite glass eller inte.. Och för ett par minuter sen sneglade jag ut genom våra giganstiska fönster och såg en luftballong super nära, riktigt häftigt och så mysigt! Jag vill också!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0