Baby's back

Nu öppnar jag bloggen igen, tar bort inläggen jag skrev medan jag hade lösen. Jag har behövt skriva av mig, ta ut känslor. 
 
Det känns som jag är på väg tillbaka på banan igen. Jag mådde så hemskt dåligt för några veckor sen, ville inte leva och vara på botten. Nu när jag har träffat en psykolog som förstår mig och som vet vad jag tycker bara av att jag gör en min eller ger en blick. Jag styrs fortfarande av ångest och känslor och tankar jag verkligen inte vill ha, men jag måste bearbeta bort dessa. Nu vill jag fortsätta skriva om vardagen, lägga in mina nya fina sommarbilder och vara kvar här.
 
Jag har varit själv i över två veckor hemma men nu är det bara några dagar kvar. Jag är så stolt över min syster! Och mamma. Imorgon kommer bilder från dagarna, veckorna som gått. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0