Sambos

Det roliga idag är att Hifdif blir sambos och jag hör många rykten på Facebook att den stora avslutningen inte alls blev så stor. Bland annat bråk om bengaler på plats, någon djurgårdare drog ner en annan när han brände en bengal, rakt ner i klacken, smart..
 
Hur som helst, körningen gick super. Blir mindre och mindre nervös för att köra med en lärare. För ett halv år sen gick jag runt och drog ut på att börja övningsköra, vågade knappt sitta framför ratten. Nu kör jag på och längtar redan till nästa gång. Men frihetskänslan att få åka bil själv, den längtar jag efter. Dock går det lite för snabbt, trodde det skulle ta ett par månader innan jag skulle sätta foten på körskolan, nu står jag där. Det kanske låter rätt mesigt men trodde verkligen inte jag skulle kunna köra bil så snabbt. Nu säger min moster att vi ska bestämma en deadline för när körkortet ska vara taget, jag säger 2 år.. Hehe. Läskigt fort gåre..
 
Jag har inte ätit middag än så såg jag denna bild, mums! Jag vet inte hur mycket pengar jag har lagt på att äta god mat de veckor jag varit själv. Jag som hade planerat på att spara för att gå på Grönan blev snabbt pank. Så jäkla surt ooch trist. Nu ska jag till Ica för att hitta något ätbart..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0