Banan och rosé

Idag är det kalas för stora Svante. Innan det ska jag övningsköra och kvällen blir nog rätt lugn men det är både hockeyslutspel och gladiatorerna. Bra tv! Och nu snart ska jag ut och gå en pw, när jag kommer hem ska jag ut med Elsa och sen börja fixa. Måste också skicka in lite dokument till Röda korset. Viktigt att komma ihåg det, därför skriver jag det här.
 
Och igår fick jag jätte konstigt sug efter banan och rosé. Som om jag vore gravid. Nejdå, men det är jätte konstigt, jag har aldrig ätit en helt banan, ALDRIG, och nu har jag varit sugen på banan i flera dagar. Måste köpa hem, kanske fixar en god fruktsallad till kvällen. Vi hörs lite senare, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0