Fuck dieter

Alltså så här är det. Jag ser inte LCHF som någon diet. MEN nu slutar jag med LCHF för jag MÅSTE ha frukt för tusan! Så jag få skapa min egen livsstil när det gäller mat. Färgglatt, kött, fisk och kycklig - viktigt, potatis - gott, ris och pasta - nej, godis - nej förutom mörk choklad EN gång i månaden, läsk - bara loka hallon persika eller ramlösa smultron, frukt - ja. SÅ! Hejdå, puss! Och mycket vatten! (just nu dricker jag vatten ur en loka flaska 0,5l som ligger i kylen tills jag ska dricka, bra för två anledningar 1 - den håller sig kall i kylen och jag dricker endast riktig kallt vatten, 2 - då mäter jag upp enkelt hur mycket vatten jag dricker per dag!) YAY.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stöttar dig till hundra procent, du vet var du har mig! <3

2013-03-05 @ 08:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0