Happiness

Somna med tårarna som rinner ner för kinder. Känner mig så vilse. Ont i kroppen hela natten. Vakna upp med en stor suck. Sista april. Fuck allt. Jag är på ett sätt glad för Allsvenskan börjar, AIK spelar imorgon borta mot Plast. Men imorgon är imorgon. Jag satt och tänkte på vad jag vill göra när jag tagit körkort, och det är att åka på en fet roadtrip. Första stoppet - Söderköping. Men idag ska vi fira syrran. Innan det ska jag ut på en pw (om tio minuter) och jobba, skype-möte och skriva klart en planering som är fetare än stamkunderna på Donken. Tja.. Bara att sätta igång.
 
Kan i övrigt berätta att jag kollade på What to expect igår, fasiken den var bra alltså! Jag skratta, grät, blev livrädd för att bli gravid. Den var klok samtidigt som den var töntig och rolig. Perfekt film för mig. Så laddade jag ner The impossible, One for the money och The vow. Får se vilken det blir ikväll. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0