Hör du mina hjärtslag?

Jag är tokig i Sex and the city serien, har säkert sätt alla avsnitt minst 7 gånger. Filmerna älskar jag också. Men föredrar tvåan. Ikväll går första filmen på 4an. Den får vara på i bakgrunden medan jag sitter vid datan. Kom till Vällingby lite efter åtta ikväll. Övningskörde på små vägar, kom upp till 70, omkörning m.m. Det gick super! Höll på att köra ner i diket först, men sen slog jag mig själv och då gick det bättre! 
 
Köpte frukost, två äpplen (till min gröt), turkisk yoghurt och müsli i lösvikt. Jag älskar sån müsli, då man själv bestämmer vad man har i och hur mycket. Perfekt! Müslin kostade 13 kronor, så smart och billigt. Jag ska bara stanna här i två nätter men ändå. Om det blir över tar jag med det till Enköping. No biggie. Hejdå så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0