I mitt hjärta

Fasiken, nästan 3 veckor i Enköping utan en enda vistelse i Stockholm. Fasiken, nu drar jag till Sveriges bästa stad. På vägen dit köper jag med mig en banan, som är min nya kärlek. På riktigt. Äter mycket hellre en banan än en chokladbit, det har jag aldrig känt tror jag. Jag är glad. Och en flaska kallt vatten, väskan på axeln, leendet på läpparna och korten fyllda. Nu åker jag.

Först.. Haha. Tänkte jag berätta om min dag. Eller snarare en händelse. Jag och syrran tog bilen och åkte och tvättade den, själva. Det gick faktiskt bra, förutom att hon tog spolarvätska och tvättade bilen med.. Haha! Sen åkte vi till stan och när vi klev ur bilen och skulle kolla hur ren den var, var den inte lika ren längre. MEN, tanken som räknas och den var ren i en kvart kanske. Och sen höll OKQ8 på att stänga igen när vi körde igenom med bilen. Jaja. Roligt vare! HEJDÅ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0