It's all becuse of you

Idag håller jag på att pyssla med en lite hemlig grej. Det är ett påskägg till en hemlig person, men som betyder hela världen för mig. Och den personen har ingen aning om vad den kommer få! Bästa idén tycker jag. Jag satt och tänkte på alla hjärtans då jag skule gjort samma sak men kunde inte för mitt egna fel. Men nu kör jag till påsken. Nu ska jag pyssla ihop ett ägg fyllt med det jag vill ge den personen samt ett brev. Så nu ska jag skriva lite.
 
Kom precis in från en promenad i solen med hunden. Saknar vovven när jag tar mina promenader i Stockholm! Sen efter jag pysslat lite ska jag försöka gå ut igen och försöka hitta en affär med de nya lokan! Vill smaka alla smaker!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0