Run it

Vilken bra helg jag haft! Varit med min systerdotter varje dag och haft så roligt. Syskonbarnen blir så stora alldeles för snabbt! Nu är det måndag och jag ska börja med pf idag har jag tänkt. Och jag kommer lägga upp det att jag inte ska äta något efter 20.30 och börja äta 11.30, sen har jag ett träningsschema till det. Awesome. Idag ska jag göra klart träningsschemat, det är skönt att ha ett schema så att man har punkter man följer. Pustar ut lite.. 
 
 
Den här veckan är jag också i Enköping och är ensam hemma tisdag-torsdag. Ska njuta! På torsdag fyller Svante 8 år och på fredag bli det kalas! Jag åker tillbaka till Stockholm på helgen eller på måndagen. Vi får se. Idag ska jag ut och gå, vänta på Ansiktets skiva. Och i veckan blir det massa körning också. Det går riktigt bra! Har börjat förstå växlarna, bilens storlek och hur man kör i trafiken. Ska nog läsa lite teori idag. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0