Svårt

Jag tycker det är rent ut sagt - skit svårt med träning och halsont. Jag är rädd för att träna för mycket så det påverkar mig ännu mer och samtidigt är jag rädd att träna för lite och att jag bara står och trampar. För det finns inte mycket jag kan göra med det här viruset. Jag har vilat i månader - inget hjälper. Jag gurglar med mitt vatten - inget händer. Jag tränar och går ut och går - varken bättre eller sämre. Så med viruset står jag och trampar men det vill jag inte göra med träningen. Jag sov hyffsat bra på nätterna, äter en bra frukost, sen går jag ut och går, sen tar jag det lugnt, sen på kvällen gör mina övningar. Om och om igen. Men jag vill kunna springa, och det vågar jag inte riktigt.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jobbigt!!

Nu ska jag skriva ett ordentligt träningsschema och ett matschema. Suck. Arg. Ledsen. Förtvivlad. Irriterad. Förvirrad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0