Det yttre

Dag för dag, jag avskyr min medicin mer och mer. Men min läkare har sagt "om ett år kommer du kolla tillbaka och se att allt det svåra var värt det". Jag är skeptisk. Kanske för att jag mår så otroligt dåligt av den. Jag kan inte sova mer än 4-5 timmar per natt, jag kan inte sola mer än 10 minuter, mina läppar faller isär, hela kroppen kliar så det ser ut som jag skär mig själv, jag får utslag över armar, ansikte, bröst, hals och händer, jag är otroligt torr över hela kroppen, jag får attacker då jag känner att jag inte vill leva längre, jag blir yr och illamående om jag gör något för fort, jag har ont i benen och mina leder. Jag har ju inte riktigt skrivit vad det är för medicin eller varför. Men jag vet inte riktigt om jag vill skriva det här än, efter någon kommentar för ett tag sen. Det här är liksom som min dagbok och jag vet själv vad det är jag tar för medicin och varför. Jag tar den för jag har problem med mitt yttre, om man säger så. Mer än så vill jag inte skriva just nu. Förutom att det är ett helvete då.
 
Jag blev otroligt torr och irriterad på mina armar efter jag solade på balkongen så jag tänkte smörja in mina armar nu ikväll men då tog jag verkligen fel hudkräm/lotion. Jag tog en lotion med väldigt mycket parfym och min arm började brinna kändes det som, spolade snabbt av krämen och tog istället min räddare-i-nöden-hudkräm. Det är ACO mjukgörande hudkräm som är för mycket torr och känslig hud. Jag är lite smått beroende av den, för den krämen har verkligen räddat mig sen månader tillbaka. Det är inte heller någon onödig parfym i ACO krämen. Helt fantastisk, jag tror den kostar 45 kronor på apoteket och det är 250 ml och min har jag haft i över ett år och nu börjar den ta slut för jag använder den så flitigt nu när min hud inte alls mår bra.
 
Blev ett långt inlägg det här. Men behövde skriva av mig lite. God natt!
 
(Jag har även ACO's fotkräm, underbar hudserie!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0