Dunderförkylning

Precis när jag varit frisk, mått bra och varit glad så får jag en dunderförkylning.. Jag som hade planerat en rolig dag idag med träning och en lång promenad. Min hals, näsa samt hosta gör mig så irriterad och ledsen! Men det är första maj och jag är den som verkligen inte kan ta det lugnt när jag blivit sjuk så vi åker nog in till stan för att kolla läget. Det är ju demonstrationer idag. Sen ikväll kan jag vila då det är Humorgalan.
 
Igår när vi kom hem runt tio på kvällen slängde jag i mig makaroner och varmrökt lax, ingen lax är så god som den! Dock är varmrökt lax otroligt dyrt. Men det är himelskt gott. Hur som helst, nu ska jag äta två frukostmackor med salami. Det är mycket enklare att äta pf i Stockholm, vet inte varför men det bara är så. Och nu är ju klockan efter 12 så då är det fritt fram att äta! Ha en fin dag.
 
Och imorgon kommer denna öl ut, ska bli kul att testa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0