ESC

Jag börjar faktiskt bli trött nu, men ska försöka hålla mig vaken under hela esc. Förra året var väl den första jag verkligen var vaken hela. Och nu brukar jag ju inte sova på nätterna så borde hålla mig vaken. Bidragen då? Tycker de mesta är skit iår faktiskt. Danmark var favoriter hade jag hört men tyckte inte om deras låt. Sveriges låt är väl den enda som är okej liksom. Det är ju många länder som inte sjunger på engelska heller vilket gör det lite svårare. Men Grekland var så gulliga med den gamla gubben!
 
Annars då? Idag har jag övningskört, kollat på hockey, badat Elsa och gosat med bästa Elvis. Imorgon då? Kanske Västerås och sen till min syster. Börjar ju få smått panik inför 1 juni då det är bröllopsfest och jag har ingenting att ha på mig. På riktigt. P.A.N.I.K.
 
Image 4 of ASOS CURVE Wrap Dress with Blouson Sleeve and Lace
Den här vill jag så gärna ha men vet inte om den hinner komma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0