Faller tillbaka

Den här veckan har varit åt helvete. Den har varit lång, med bara dåliga nyheter, hemska besked och inga roligheter. Jag vet inte om det är tillfälligt nu men det känns idag som jag håller på att falla tillbaka dit jag aldrig mer vill. Jag får mina förhoppningar upp, blir glad och längtar och sen går allt åt h... Jag börjar känna mig så där tom som jag gjorde då, ingen glädje, ingen styrka, ingen ork. Jag hoppas att det går över och att jag inte kommer falla tillbaka. Har för mycket och för lite på samma gång. Men som sagt, det har varit en extremt jobbig, tuff, hård och sorglig vecka och den dagen jag hade sett fram emot var idag och imorgon och dom planerna brast. Har ångest och mår riktigt dåligt.. Vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0