Finns bara en Kenny Pavey

Jäklar vilket jobbigt väder idag, så jobbig luft, den känns tjock. Trodde det skulle regna idag, men nix. Jag drar på mig slappa kläder och drar till mina syskonbarn där det lär bli full rulle. Om en timme är det en speciell match för alla gnagare, det är Öster-AIK. Och i Öster spelar kungen själv - Kenny Pavey (även kallad min älskling). Jag kommer ihåg på derbyt förra året när jag sprang på toa och precis utanför krockade jag in i just honom, då blev jag helt till mig. Fick en gigantisk, varm och underbar kram och pratade några ord. Finafina människa! Det är speciellt då han spelade i AIK i flera år och är så saknad och älskad. Men det blir nog en fin och vänskaplig match. Nu måste jag klä på mig, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0