För Turina

Igår kväll kände jag mig bättre, halsen gjorde inte ett dugg ont och näsan var också bättre. Så vaknar jag och halsen gör ont och kan knappt andas ur näsan. Jag som skulle ut och träna idag, kör lugna övningar hemma istället och kanske en promenad senare. Inser också att mina kortare träningstights måste fram nu. Men såklart är dom i Enköping.. 
 
Nu har jag gjort frukostmacka med gurka, ska ta Ipren för huvudvärken och hålla mina tummar hårt för att det går över idag. Idag är det match och det finns ingen som har samma känslor för AIK-Göteborg som förra året. Det kommer bli en jobbig, tung och sorglig match. Det är ingen match mot Göteborg, det är en match FÖR Turina. Har hört att det kommer videohälsningar från internationella lag, så fint. Har sett bilder från Sevilla, Lech Poznan, Real Madrid och alla svenska lag. Nu gäller det att hedra, hylla, stötta och minnas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0