Frisk, sjuk, sol, skugga

Vet inte om jag vågar sätta mig på balkongen med sol idag.. Mina armar är fortfarande rödprickiga och kliar och svider. Vill egentligen inte ta några risker med att det ska bli värre men vill inte heller sitta på balkongen på andra sidan med skugga. Jag ska fixa lite mat, blir köttfärsen från igår med sallad. Lever lite på gurka och små tomater, yumyum! Har inte kommit ut på någon promenad än, blir nu när solen inte är så stark. Mitt ansikte blir helt rött och det känns som jag brinner när jag går ut. Hur fan ska jag klara av den här sommaren med min medicin?! Känns som jag kommer gå runt med kläder som täcker hela kroppen, vit som en isbjörn och klaga på allt? Så får det väl bli, kanske. Det har ju inte varit det bästa månaderna sen i höstas. Usch. Jag måste iaf komma igång med promenaderna, så får köra på morgonen då solen inte är stark och kvällarna. Det bli så bra, ska ställa alarm på typ 8 varje morgon och 7 varje kväll. Yepp. + utegymmet. Först ska jag bli frisk! Hejrååå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0