Hat

Jag tror jag ska börja gråta. Men åt en annan anledning än igår, jag satt ute på balkongen i solen i kanske en kvart max. När jag gick in igen är mina armar fulla med röda utslag, kliar, svider och gör förjävligt ont. Jag avskyr min medicin!! Först var det bara lite, vilket jag kan stå ut med. Men så fort jag är i solen i t-shirt eller linne så blir det fullt med utslag. Nu ser jag även att min ena hand börjar få röda prickar. Vet inte vad jag ska göra!?
 
Imorse hoppade jag upp och in i duschen när alarmet ringde, trots 3 timmar sömn inatt. Vi åkte till Karlberg och såg älskade AIK spela sin träning. Har aldrig sett så många människor på en träning. Det var fint och morgondagen kommer bli otrolig. Nu ska jag gråta en skvätt och hata livet. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0