Kan.inte.ta.det.lugnt.

Jag kan verkligen inte ligga inne och bara ta det lugnt när jag är sjuk. Jag bli jätte rastlös och det kliar i hela kroppen. Enda gången jag varit sjuk och vilat hemma är magsjuka, fast när jag var det i vintras var jag ute på promenader för att leta efter Otis.. Nu idag ska vi in till stan, jag har legat och vilat en timme nu och bli nästan som stressad när jag bara ligger still. När vi kommer hem ska jag ta den tyska medicinen, förra sommaren var den ren magi mot förkylningarna, så hoppas den funkar lika bra nu. Jag har en nässpray som är med menthol och den funkar jätte bra! Nu är det dags att sätta sig på tuben, kram!
 
Det här är lite som dagens känsla, blandat med rastlösthet. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0