Knölen

Byter ut mitt vanliga vattenglas mot ett pepsiglas och lite djungelvrål. Nu väntar x-antal avsnitt av vänner, brukar oftast bli runt 6-7 stycken. Jag har också insett att jag borde bli kallad knölen.. Blir riktigt irriterad på det här, jag har tagit ett uppehåll med skräckmedicinen eftersom jag inte kan hämta ut den just nu, så jag tror det beror på det. Hur som helst, jisses vad klockan tickar på. Jag satt och kollade på Chicago fire på trean, det var riktigt bra tycker jag! Försökte blir trött tidigt idag men jag är inte ens trött nu.
 
Har kommit på att jag brukar somna ungefär när det börjar bli ljusare ute på morgonen, hemskt egentligen. Men jag har bestämt mig för att kontakta vårdcentralen (hatar dem..) för vad som än pågår så orkar jag inte med detta längre. Jag hade tänkt vänta tills jag är skriven i Stockholm då Enköping inte passar mig och jag orkar inte med den här staden. Men vem vet när det händer. Och det måste vända nu, annars blir jag galen. Nu ska jag sluta tjata, nu ska jag kolla på Vänner! Hare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0