Lärt mig en läxa, kanske

Det kan vara så att jag lärt mig en läxa med att vara förkyld och sjuk. Jag kanske borde lyssna på vad andra säger och stanna inne och ta det lugnt. För nu mår jag ännu värre.. Vi åkte in till stan, hoppade av vid Hötorget, köpte mat på Max (åt deras nya sallad), åt i Kungsträdgården, tog en promenad till slottet och gick runt där sen en promenad till Gamla stan, satte oss vid vattnet och sen gick till Slussen där vi tog tunnelbanan hem. Det var väldigt blåsigt ute så jag blev kall rätt snabbt, halsen känns tjockare och näsa och huvudet gör otroligt ont. Plus att jag tror att jag har feber nu. Resten av kvällen och morgondagen ska jag verkligen bara ta det lugnt. Håller på att ladda ner Vänner, så jag har något att kolla på! Nu blir det lite mat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0