Levande igår

Våran stora björn, våran nallebjörn, våran Ivan Turina. Overkligt, obeskrivligt, chockande. På söndag har AIK fotboll träning på Karlberg, då ska jag och alla andra gnagare som kan åka dit och stötta. Just nu finns en plats på Karlberg (AIKs träningsanläggning) där man kan hedra och lämna minne för Turina. Jag funderar på att åka dit lite senare. Jag borde trots allt vara sängliggandes hela dagen för jag mår bara värre men Turina är och har varit en sån stor del av AIK för mig. Han är unik.
 
Det är en obeskrivligt enorm sorg alla AIKare just nu känner. Att få höra "han var så levande igår" och "fick ett samtal att Ivan hade svårt att andas och när vi kom dit hade polis och ambulans bekräftat att han var död" gör ont i mig. Jag saknar och älskar Turina så oändligt mycket. Vila i frid finaste Ivan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0