Vintermänniska nr.1

Igår var en sån fantastisk kväll och dag. Men kvällen och matchen framför allt. Kunde inte tänka mig en bättre match, stämning, hyllning och vinst. Skriver mer om det sen. Nu sitter jag här och snorar och hostar. Igår satt jag på balkongen i skuggan nästan hela dagen, super skönt! Idag satt jag i solen en stund innan jag höll på att svimma. Pratade med min läkare som vill att jag ska ta två piller istället för ett. Funderar på hur det kommer påverka mig.. Men jag ska lyda och börja ta två piller i helgen. 
 
Åker till Enköping i helgen. Kommer bli en tråkig resa dit då jag måste ta buss heeeeela vägen då det inte går några pendeltåg! Jag känner verkligen att jag saknar lite skönare kläder här. Har typ alla stickade, tjocka tröjor och typ 2 tshirts. Behöver tunnare kläder och mina kortare träningstights. Svettas ihjäl. Det här sommaren kommer bli..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0