5,8 utan stopp

Idag sprang jag för kung och fosterland! Typ. Jag gick ut vid fyra, började som vanligt med att gå och sen såg jag en skylt där det stod att det var 2,9 km till Brommaplan. Jag tänkte då att jag skulle pröva att jogga så långt som möjligt. Så jag började vid den skylten och helt plötsligt var jag i Brommaplan. Jag joggade i ett bra tempo, stannade inte en enda gång och gick inte heller! Helt galet bra, när jag kom till Bromma joggade jag tillbaka samma vända, gick lika bra om inte bättre! Sen gick jag sista kilometern hem. Så idag joggade jag 5,8 km utan stopp! SÅ stolt och SÅ jäkla lycklig. Jag är nu trött som en gnu så ska sova nu, en bra tid också. Igår somnade jag efter 4 och alarmet ringde 07.00! 
 
God natt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HEJA HEJA HEJA DIG! är så stolt <3

2013-11-19 @ 14:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0