Blueberry Muffin

Hej! Nu är jag äntligen i Stockholm, fick det allra finaste och mysigaste välkomnandet! Nu sitter jag och dricker te, det är min nya drog. Speciellt Blueberry Muffin, den är gudomlig. Minst en kopp per dag! Idag fick jag med mig massa te av mamma, och bullar men det äter inte jag så det tar A. Jag åt däremot en clementin. Har aldrig något godissug längre, det är så skönt! Har fokuserat helt på mitt te, frukt och springturerna. Det får mig på sånt bra och glatt humör! Jag tänker ibland tillbaka till hur jag var för några månader sen, jag är en helt ny person. Jag tänkte skriva om det imorgon.
 
Nu ska jag fortsätta med mitt super goda te, planera veckan som kommer vara hektisk men mycket bra. Tisdagen kommer rocka! Ha det gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0