En sån dag man behöver

Har en ganska chill dag idag, allt går i ett bra och lugnt tempo. Jag har tid att andas ut, tänka mig för och bara vara mig själv. Ska strax upp till Vällingby för att kika i affärer, det gör mig lycklig. Sen ska jag fixa en ordentlig önskelista, duscha och fixa mig inför kvällens möte. Jag ska nog hinna ut på en promenad innan också. Och så måste jag ringa umo. Jag är lite oroad, eller snarare väldigt oroad för vad som pågår. Hoppas att få en tid på måndag då jag är i Enköping. 
 
Nu ska jag dricka upp min dricka, lyssna på den bästa skivan just nu (mer om det sen) och börja dra på mig kläder. Ha en underbar onsdag!
 
Det här gör mig så glad, energisk och sprallig. Ge mig lite snö nu då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0