Fredagsmys

Fredag!! Imorgon åker jag till Enköping i ett par dagar. Ska få in så mycket som möjligt på min korta tid hemma. Ikväll är det sista idol innan finalen, spännande. Jag älskade Jens, så tråkigt att han åkte ut! Jag gillar inte alls Kevin.. Förstår inte hur han kan vara kvar. Hur som helst, min fina kille slutar vid fem. Jag ska laga middag ikväll och det blir typ den enda rätten jag äter med pasta och den enda rätten jag kan laga bra, haha. Jag är usel i köket! Men den här rätten är tokigt god, med räkor och kräftor i en härlig sås med färsk pasta. MuMS! Hoppas jag hinner bli hungrig tills det, en timme kvar.
 
Funderar på att gå ut efter maten så jag hinner bada innan Idol också. Det blir bra det! Det är ju galet härligt väder ute idag, kallt och mysigt! Jag älskar´t.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0