Hjälp mig någon?!

Samma dag som jag skrev inlägget om lägenhetssök fick vi en inbjudan till att komma på lägenhetsvisning! Fatta lyckan! På tisdag ska vi dit, kl 17.00. Det kommer bli grymt. Jag är faktiskt nervös! 
 
Just nu håller jag på att planera min packning, jag ska vara i Stockholm i ca två veckor för jag ska hem till Enköping till första advent, om det inte blir ändrade planer. Så jag vill inte ha med för mycket, men inte för lite heller. Jag är världsbäst på att packa min väska helt full med onödigt. Det blir så tungt och jobbigt att bära på hela vägen. Plus att jag känner mig sjuk, inte riktigt ligga-i-sängen-och-sova-hela-dagen-sjuk, utan förkyld med mitt vanliga virus. Jag ska kontakta min läkare om det fortsätter och prata lite allvar.
 
Jag har virus hela tiden, halsont så jag får ont bara av att andas, det är typ det enda tecknet. Fast just nu nyser jag hela tiden också. Jag vet inte om jag får gå ut och springa?! Jag har liksom halsont i några timmar, sen släpper det. Och det är alltid när jag vaknar och ca 3-5 timmar framåt. Så mitt på dagen eller på kvällen känner jag inte ens av det och det är ju då jag går ut och springer. Jag funderar också på om jag skulle gå ut och springa ändå, kommer viruset bli värre och sprida sig? För läkarna säger alltid att jag ska vila bort det, men jag vilar och vilar men det är fortfarande kvar, sen sommaren 2009 har det förstört det mesta för mig. Då fick jag hostattacker, gick till läkarn och dom sa virus. Sen dess kommer viruset då och då. Hjälp?! Vad ska jag göra? Någon?! Springa eller vila eller powerwalks?! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0