Måndag, vill ha onsdag

Jaha, jag vaknade nästan prick en timme innan alarmet, alarmet ringer 07.05 idag. Jag är så trött och har så ont! Jag drömde att jag drack så mycket julmust så nu när jag vaknade var jag tvungen att dricka tre glas vatten så blev allt mycket bättre. Jag saknar faktiskt min säng i Enköping, nu har jag iofs EXAKT samma säng här och samma madrass plus ett kingsize-täcke men i Enköping har jag typ 7 eller 8 kuddar som ligger perfekt och jag har två speciella nackkuddar som hjälper mig. Här har jag knappt fyra kuddar och jag tycker bara om en.. Nåja. God morgon på er!

Låt den här veckan gå lite snabbare än vad helgen gjorde!
 
Åh vilken gammal bild! Igår fick jag tusen sms av den här sötnosen, hon är så gullig!! Så den här sköna bönan ska jag hänga med i helgen, lycka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0