Stop holding your breath

Nu ska jag berätta en glad nyhet. Sen ca två veckor tillbaka är jag medicinfri! Det är så skönt att bli trött av sig själv, kunna sova en natt utan vara livrädd och inte kunna sova. Det är underbart att kunna tackla och hantera alla känslor, tankar och händelser på ett normalt sätt. Jag har ett nytt tänkesätt tack vare min psykolog jag gick hos. jag tar varken antidepressiv eller sömnmedicin. Jag känner mig ny, som om jag har fått en ny start och att jag verkligen lever igen! Lycka på det!
 
Däremot blir jag jätte rastlös jättesnabbt. Så när jag är ute med Elsa eller bara ute och går själv känns allt bättre. Men jag avskyr att titta på en hel film, det är sååå tråkigt. Jag måste göra någonting annat medans. När jag tog medicin så var jag avslappnad på ett annat sätt och låg gärna och kollade in i väggen i flera timmar. Kan knappt skriva klart det här inlägget utan att vilja gå ut en runda. Positvit. Jag är GLAD!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Blir så glad av att läsa detta! Är så stolt över dig, du är så stark. <3

2013-11-08 @ 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0