Lycka är..

6-0. Vinsten idag är så himla stor, overklig och gör mig så himla lycklig! Det är inget nytt att AIK kan göra mig som gladast. Sex otroliga mål, inga turmål och inga misstag - så ska det vara! Jag ligger i sängen då min mage har vänt sig upp och ner och in och ut. Japp. Med Greys Anatomy, bråk via mejl och regnet utanför klarar jag mig. Jag är sjukt sugen på att gå ut och gå/springa i regnet, kanske lite senare. Regn och snö är mitt väder att springa i. 
 
Inatt ställer vi om till VINTERTID, jag är så glad idag!!
 
Älskar alla statusuppdateringar från personer och våra supporterföreningar, det skriker lycka, Europa och kärlek. AIK, det räcker så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0