Dag i stan

Alltid härligt med en dag inne i stan, inget får mig så lugn och glad som Stockholms innerstad! Mys. Jag fick med min jeans och världens mysigaste stickad polotröja hem. Jag är nöjd men mest för att jag har hittat de perfekta skorna som blir mina om ca en månad, det är till gymmet och jag dog lite när jag såg dom. Så jäkla läckra! Under tusenlappen (999kr hehe) och jag har aldrig varit med om någon mer färgglad sko! Jag kommer rocka gymmet i höst och vinter med skorna! Så länge håller jag de lite hemligt..
 
Jag sitter i min nya tröja och dör lite för den är så skön. Jag tänkte ta XL för att få den verkligen gigantisk, men jag minns min miss förra året då jag beställde hem en polotröja från H&M i XL och den gick längre ner än mina knän.. Så fick bli en L, den är nästan lite för stor men jag klarar mig! Hellre för stor än för liten. Jag satte mig och stickade i över en timme när vi kom hem, skulle egentligen ut på en pw men hade ingen ork i fötterna efter stan. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0