Låt aldrig hoppet försvinna

Jag är en vintermänniska, behöver inte skriva det 1000 gånger för att någon ska förstå det. Jag lever för vinter årstiden! Kyla, snön, julen, allt är så jäkla mysigt, vackert och underbart på vintern! Jag vet inte varför men för varje år som går längtar jag mer och mer till snön faller, kanske för jag vet hur lycklig och hur bra jag mår då! Jag har redan slängt ihop en jullista på Spotify, planerar december månad och längtar ihjäl mig! Jag vet hur bra jag kommer må i vinter, hur fin jag kommer vara (min nya frilla som kommer!), hur lycklig, kall och vit vintern kommer bli! ÅH!
 
Många tycker det är för tidigt att tänka på vintern eller att ens längta. Men om man mår så som jag gör under vintertiden så skulle man förstå. Jag längtar verkligen efter promenaderna i snöstorm, julen, decembermånad. Jag överlever hösten för jag vet vad som komma skall. Säg, finns det någon finare, roligare och underbarare årstid än vintern? NEJ! Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0