Perfektion

Jag var så taggad inför morgondagen på Gröna Lund och åka verkligen ALLT. Så fick jag ett samtal tidigare idag och Albertina ligger med hög feber och är sjuk. Så det blir inget Grönan iår. Riktigt tråkigt men jag hänger inte läpp för det, vi tar tuben in till stan imorgon och kör en heldag där! Mitt mission är att hitta nya jeans. Det är alltid svårt. 
 
Idag var vi i Vällingby där det var fullt med folk då det är Vällingbydagarna igår och idag. Jag har ont i magen idag, troligen efter stark mat igår. Jag ska vila lite med Bruno Mars i öronen, han är världsbäst. Jag har älskat honom sen första låten!
 
Han är perfekt, skulle dumpa allt och alla för denna snubbe! MUMS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0