Rån och skottlossning

Nu tänker jag inte fokusera på derbyt i detta inlägg. Jag är varken bitter eller glad. Men det har hänt en del andra allvarliga händelser idag. Först skedde ett misslyckat rån i en smyckesbutik, som tur var blev alla inblandade gripna rätt snabbt. Men sen vid sex på kvällen skedde skottlossning på vår gata, så jäkla läskigt! En man fick flera skott, 2-3 skott i benet och blev liggandes på marken till polis och ambulans kom. De skyldig hann fly, en blev senare gripen men flera andra personer är fortfarande fria. Så himla läskigt.. Polisen har knackat dörr men det hjälper inte så mycket tror jag tyvärr.. Jag hoppas alla grips och att vi kan flytta härifrån snart. Vill fasiken inte bli skjuten!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0