Uppkörning och grejer

Jag har tagit ett ganska stort och VÄLDIGT jobbigt beslut. Min uppkörning samt teoriprov har jag fått lov att flytta upp. Ca en månad. Jag kör bra och jag vet att jag skulle klara uppkörningen idag men det är teoriprovet jag måste plugga mer till och så måste jag göra halkan och riskettan, därför har jag fått lov att flytta upp den. Otroligt otroligt tråkigt men jag passar på att köra så fort jag är i Enköping och jag pluggar så ofta jag kan. 
 
Hur som helst. Just nu håller jag på att fixa med mitt finger, jag hällde ju 100 grader varmt vatten över handen för någon vecka sen och nu har det läkt och jag måste ta bort "skalet". Lite äckligt men jag är SÅ glad att det är läkt och fint! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0