Back on track

Har gått i skolan sen i tisdags nu, allt går så bra så :) Imorgon är det fredag och det betyder.. HELG! Och imorgon kl 18.09 åker jag upp till Stockholm och är där tills på söndag :*
Jag saknar även Jennifer, men som tur är ska hon få en liten överraskning i veckan som kommer ;>
Vad mer att säga?.. Jag är helt slut, ska nog ta ett bad och en "nattmacka" sen sova lite inför sista skoldagen innan helgen. Klassen är sjuk, sjukt rolig, haha! Puss! <3
Andreas och Bästavän, ni är guldvärda! JAG ÄLSKAR ER!<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

''jag vill träffa dig i helgen'' åker på fredag och är där till söndag? ;) nej men jag förstår faktiskt. och nej, ingen överraskning, NEJ NEJ NEJ. lovar att det är en människa? ;) haha nej men nej ge mig ingenting. puss på skinkan grisrumpa!

2009-08-20 @ 21:45:10
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är ingen människa, du vill ha det :) smsa mig tiderna när du slutar, pussen pårej bäjbi :*

2009-08-20 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0