Det är bara början.

Nu är det dags att sätta igång med bloggen har försökt i flera dagar nu men funkar aldrig. Jag hade iaf en underbar dag i fredags. Började med att jag och syster var barnvakt, det gick "okej." Sen vid fyra var jag vid tågstationen där Andreas kom. I början gjorde vi inte så mycket, sen gick vi och åt. Vid åtta kom mamma och hämtade med oss hem. Då gick vi ut med hunden i nästan två timmar, sjuukt! Men bara massa mys under dom timmarna, det va härligt! Andreas med attackerad av Elsa, på ett gulligt, galet sätt :* Och självklart attackerad av mig och massa gräs, hehe.. Sen när vi kom hem la vi oss i sängen och efter några sekunder låg Elvis mellan oss, sweet!
Blev massa mysmys tills klockan var lite över elva då mamma, jag och Andreas åkte till Bålstad och sen åkte Andreas. Sån underbar dag man bara kan drömma om! :) På tisdag åker jag till Stockholm(klockan 07.40!) heldag där, underbart! Och på lördag kommer han hit, sån underbar pojkvän säger jag bara! <3
Och jag lovar att börja ta tag i bloggen. Tack för i fredags Andreas, jag lämnar dig aldrig! <3

Elvis och jag, myspys :*
Elvis och jag, myspys i sängen :*

Kommentarer
Postat av: Dildo

du.. bloggar!?

Hej!

Andreas är söt.

ibland.

på onsdagar.

2009-08-10 @ 01:30:45
URL: http://krullmaestro.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAHA puss på dildos kommentar.

god my oh.

du är duktig du.

och du skriver med stor bokstav.

bv är stolt över dig.

JAG ÄLSKAR DIG MEST BÄSTA VÄN

2009-08-10 @ 01:40:33
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: j

JAG ÄLSKAR DIG, SLÄPPER DIG ALDRIG, DET VET DU! föralltid och mer. <3

2009-08-10 @ 02:50:29
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: Andreas

Älskar dig<3 och det e bara början med mycke:D och jag är snäll på mer än bara onsdagar:O <33333333333

2009-08-10 @ 11:09:01
Postat av: bea

PÅ LÖRDAG BLIR DEET TJEJKVÄLL! wihu, pepppepp.

2009-08-11 @ 14:52:48
URL: http://b-heart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0