Bara en liten knuff i ryggen..

Jag lovade älskling att jag skulle ta tid och blogga lite under min sjuka vecka, så dags för det nu!
    Har varit sjuk nu i nästa två veckor och jag börjar bli riktigt sur och irriterad på allt, ungefär. Min medicin gör allt bara värre, dumma saker.. Idag fick jag iaf lite sällskap av Albertina och Svante på dagen, dom småttingarna är också sjuka. Vi tog det med lugnt och tittade på tv mesta tiden. Nu ikväll har jag pratat med Andreas, jag vill ha min födelsedagspresent!! Men får vänta prick 5 veckor.
Nu sitter jag här i soffan med tvn på och äter mackor med varm oboy och smsar med världens underbaraste pojkvän. Jag kan även tillägga att jag saknar dig Jennifer bästavän otroligt mycket!
     Ska väl ta och avsluta det här nu och skriver mer imorgon när jag sitter hemma och pluggar i min ensamhet. Jag ska nog ringa ett samtal till Andreas snart, behöver lite hopp, lycka och kärlek just nu. Ni får ha det greeeat! Pussen! :*
      
Ibland behöver man bara en knuff i ryggen,
Ibland behöver man bara veta att någon finns där,
Ibland beöhver man bara veta att någon älskar en, bryr sig om en,
Ibland är det enda jag behöver dig, hos mig..
Du är livets mening.
Du är mitt allt,
Du är den enda.
Du är den jag verkligen älskar!
Du är den rätta,
Du är mitt förevigt <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag älskar dig Rebecca lundevall Svensson<333333333333333

2009-11-18 @ 13:21:45
Postat av: Jennifer

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ <3 du är bäst!

2009-11-18 @ 19:29:57
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0