Du är den enda jag behöver<3

Nu sitter jag med Andreas i soffan och tittar på en film, tror den heter "hemma bäst" eller något liknande. Men just nu hämtar han isbitar till mig, i looove it! Hah, ja.. Idag kom Abbe en stund och sjöng sing star sen har vi väl bara tittat på One tree hill och myst och lyssnat på allt regn som kommit idag.
     Jag har även börjat märka p-staven effekt dvs humörsvängningar för fulla gubbar.. Och tyvärr har väl Andreas också börjat märka det.. Men what to do? (Jennifer kommer ihåg ;D) Nu kommer Andreas tillbaka så ska vara lite social med han och filmen nu :') Btw, vad än rubriken är så är det Andreas som kommer skriva den nu. Puss så länge :*

1/8-09 Lyckligaste, underbaraste, bästa dagen!
Jag kommer aldrig släppa taget om dig, vi vi vi.
Jag lovar dig - förevigt! <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är så underbar älskling:D jag älskar dig då,nu och föralltid<33333333333333

2009-10-03 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0