23kg på en fot..

I veckan var det meassa skola som gällde, men det va skönt, ganska mycket håla :')  
        Nu i helgen har jag bl.a varit med Andreas, varit barnvakt, sovit hela dagen och haft det lugnt och skönt! Och veckan som kommer nu blir det månd-onsd sen på lång helgen handla födelsedagspresenter till syster som fyller år 2 oktober. Och kanske något till mamma och bästavän också! :>
Idag var jag och älskling barnvakt hela dagen ungefär, och nu ikväll tappade han en låda på 23kg på foten, stackarn! :( Så nu är jag hans slav tills det blir bra! Hohoh :)
    Men ja.. Nu ska jag vara lite hjälpsam och snäll. Så ni får ha det bäst så länge! Pussen på er :*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

UPPDATERA MERA!

KOMMENTERA MERA!

puss gumman.

vi ses imorgon!

<3

2009-10-01 @ 17:29:56
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0