Världens bästa..

Jag har erkänna att jag har världens bästa. Japp! Jag har världens bästa pojkvän, och jag är också världens bästa bästavän! Det kan ju inte bli bättre, eller hur? Plus världens gosigaste katt :* Det känns riktigt underbart kan jag säga.
     Men ja, det var väl allt. Hoh, i veckan är det skola, det är bara kämpa på, snart studiedagar.. På onsdag kanske jag ska åka till Jennifers nollning, haha lär ju vara värt att se säger jag ju bara! Mycket jag säger känns det som. Nu ska jag tjocka i mig lite godis och pepsi, titta klart på filmen sen hoppa i säng.
    Jag älskar er, ni vet!<3

Kommentarer
Postat av: bea

(du har ju även världens bästa syster.. som du glömde! dumb ass <3)

2009-09-07 @ 17:59:57
URL: http://b-heart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0