Dagen som var igår

God morgon! Igår hann jag inte blogga mer för jag och Andreas åkte till Fruängen för att gå på 100år-fest! Illos mamma och sambo var "födelsedagsbarnen". Vi var framme runt tre och kom hem runt nio/tio någon gång. Då hoppade jag in i duschen och jag var helt enkelt för trött för att blogga.
  På festen var det riktigt roligt och trevligt, Illo(Elis egnetligen då..) och älskling hade ballongkrig med två små tjejer, deras nya kärlek?! Nejdå, haha. Och så har vi bestämt att nästa lördag blir det fotbollsmatch, så det blir två helger i rad. Men det är bara kul!
Idag ska vi in till gamla stan, till B&J caféet fast vi vet inte riktigt vart det ligger.. Senare ska vi till Enköping och ja, det är väl det vi ska göra. Nu blir det frukost!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du förstår inte hur mycket jag saknar dig...

2010-04-18 @ 12:51:38
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0