Det var värt det!

Hemma! Jag har ganska ont i min ena axel pga mitt konstiga sätt att bära på kassarna. Men som rubriken säger så var det värt det! Blev ca 4 timmar i Vällingby, känns som 1 timme typ. Tiden går snabbt när man shoppar! Det blev mest små saker och två presenter till mamma. Bilder kommer även.
   Jag ska snart börja göra lite mat innan jag hoppar in i duschen och använder mina inköp för dagen! Sen vid 22-tiden åker jag och möter älskling som slutar jobba då.
Jag har fått Olivias nummer så ska smsa till henne sen, ha en bra kväll <3!



Så här såg jag ut idag.

Tofs i håret, vitt linne, rosa hood-tröjan och jeans + converse!

1, Bumullspads, 100 st för 10kr på coop!
2, Två grymt billiga hårinpackningar för 20kr/st från Åhléns. (Vet inte om dom är bra men ska testa senare!)
3, Ansiktsmask från HM, älskar deras. Speciellt denna, 20kr/st
4, En random sak. En kortlek från Lagerhaus för 30kr och är hjärtformad.
5, Shampoo och balsam från Nivea, köpta på HM 20kr/st! (REA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0