Finns inget dåligt väder?

FINNS BARA DÅLIGA KLÄDER!! Haha, nej faktiskt inte sant. Gud vilket väder vi har idag då?! Usch, jag sitter i soffan och ska fixa lite mat medans hockeyn är på tvn.
  Idag var det skola igen, samhällskunskapen var det prov i och det gick bra, matten och tyskan gick snabbt. Mötet med syv gick jätte bra, svenska och geografin var segt och tråkigt men ändå intressant! Så det var min dag, sen sprang jag i regnet till bussen som tog mig hem. Imorgon blir jag Europabarn, är jag redo? We'll see.. Nu är det dags för hockey och mat, jag är ensam hemma så kan sjunga lite också, haha! Ha en bra kväll sötisar!


Snyggare kan det ju inte bli!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahahahah fy satan vad snygga vi är! imorrrrgon TAGGA :D

2010-04-22 @ 20:25:25
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0