Freak out, 8 månader!

Jag har en sovande stor älskling bredvid mig just nu, haha! Han kom runt tre, fick sina presenter, blev glad och gick upp och somnade med mig på sig. Vi vaknade halv sju och jag tänkte strax hoppa på han för det är ju ändå 8 månader för oss idag och då vill jag ha en vaken pojkvän!
  Skolan gick bra idag, vi slutade redan 12 så jag hade mycket tid på stan. Köpte en basketboll och en ros till älskling. Men nu måste jag springa på toa innan jag hoppar på han och vi ska ut med vovven! Ha en bra kväll, och haha, hoppas ni inte går på några aprilskämt <3!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Men du, din lilla skit... Du lovade att lura rumpan av mig! Vad hände? VAD HÄNDE MED DET?! VAAAA?!



Jag förväntar mig därför något storslaget, punkt slut :)



<3

2010-04-01 @ 22:41:37
URL: http://b-heart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0