Härligt!

Åh jag fick vakna upp bredvid älskling i morse, fast det blev en ritkigt stessad morgon så var det en av dom bästa på en vardag! Jag är hemma en snabbis från skolan för att gå ut med hunden och äta lite. Jag ska tillbaka runt 12 och slutar vid tre, så det blir ju grymt! Första lektionen blev svenska, idag var det en sån där riktigt tråkig lektion som jag skulle säkert somna på om inte min klass satt där(jag kan inte sova när andra kollar!).
  Senare ikväll kommer min underbara bästa vän! Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Men nu ska jag göra mackor och leka med min hund, hon hittade en boll ute som hon blev helt galen i, typsikt hundar va? Haha!
Vi hörs runt fyra kanske!

Och juste, jag såg att vissa av er som läser har kommenterat lite smått och gott så där. Jag tycker att det är riktigt härligt med nya läsare som kommenterar och jag kollade in era bloggar så nu har ni en till(alltså jag) läsare hos er! Kram.


Kommentarer
Postat av: FAKIE

Gå in och läs om min senaste läppförstoring,och min senaste intervju med kristianstad´s största tidning :)



Vill du ha lika många besökare som mig på din blogg?

Gå då in och tävla om att vara "in the spotlight"

Instruktioner hittar du under "veckans blogg" ,

få en veckas visning på min sida gratis.



FAKIE LOVES THE UGLY TRUTH



/KISSES FAAAKIEEE!!!

2010-04-20 @ 14:43:52
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Natasha

Sööt :) Hur har din kväll varit? Kram

2010-04-21 @ 00:05:55
URL: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0